Klachtenprocedure



 

INFOGROEN Software B.V. is voortdurend bezig om haar dienstverlening te verbeteren. Toch kan het voorkomen dat we u niet volledig naar wens hebben kunnen helpen. Als de uitvoering van onze werkzaamheden naar uw mening niet voldoet aan de gestelde eisen of u niet tevreden bent over (één van) onze medewerkers, kunt u een klacht doorgeven. Wij proberen dan samen met u alsnog een positief resultaat te bereiken. Als dat mogelijk is, zullen wij uw reactie ook gebruiken om onze procedures, werkwijze, instructies of voorschriften aan te passen. Zo draagt uw reactie bij aan een verbetering van onze dienstverlening.

Een klacht aan ons doorgeven, kan op verschillende manieren:
(Heeft u geen klacht maar een vraag, log dan in op onze Servicedesk).

Online
De snelste manier om uw klacht te melden is om ons online klachtenformulier in te vullen. Klik hier om het klachtenformulier in te vullen en op te sturen.

Telefonisch
U kunt natuurlijk ook bellen met het vertrouwde klantenservicenummer: 0031 (0)172 235 444
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur.

Onze reactie
Binnen één week na ontvangst van uw klacht neemt onze klantenservice contact met u op. Wij zoeken naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is. Als u dat prettig vindt, sturen wij u een afschrift van het verloop van dit traject.